00:29
'PaB-W'
0
Roditelji su nam prvo rekli da se naš brat razboleo, nismo razumele šta to znači. Nisu koristili reč kancer- rekla je Sindi koja je u to vreme imala osam godina.

 
Odrastajući uz tri sestre, Sidni je želela da jednog dana dobije i brata. Kad se to ostvarilo, sreću je zasenila vest o leukemiji.
 
Roditelji su Džefa svakog dana volili na terapiju zračenjem, bolnica je od njihove kuće bila udaljena dva sata vožnje. Pomoć su kasnije potražili u eksperimentalnom lečenju, a to je značilo više bolnica, više agonije.
 
Džef je bio premlad, ali je u mnogim stvarima pokazao neverovatnu ozbiljnost.
 
- Majka mi je ispričala da ga je zatekla u njegopvoj sobi, sedeo je na maloj stolici, ona ga je pitala: "Šta radiš?'", odgovorio joj je: "Molim se". “Upitala ga je: "Zbog čega se moliš?".  Rekao joj je: "Molim se da ti budeš dobro kad ja umrem". Kao majka, ne mogu da zamislim da mi moje dete kaže tako nešto - ispričala je Sidni.
 
Kad je napunio tri godine, Džefa je čekao novi bolni nastavak lečenja, odbijao je da se posle odmora za Božić vrati u bolnicu.
 
Lekari se nisu obazirali na reči jednog deteta: Kad je trebalo da se vrati u bolnicu, preminuo je.
 
- Saznanje da je on bio svestan svega i da je odustao da se bori čini me mirnom, spokojnom- poručila je Sindi.
blic.rs

0 komentari:

Objavi komentar