22:48
'PaB-W'
0
Sara Vilson je bila silovana i zlostavljana od svoje 11. do 16. godine u pedofilskom lancu zvanom Roteram.

Kada su pedofili otkriveni, postao je to jedan od najvećih skandala u Velikoj Britaniji. Na području Jorkšira pedofilska banda, uglavnom muškaraca azijskog porekla, bila je aktivna 90-tih do 2013. godine, a procenjuje se da su zlostavljali više od 1.400 devojčica.
Sve je počelo kada ju je kao jedanaestogodišnjakinju na školskom igralištu silovao 30-godišnji Pakistanac. Bilo je sramota i gadila se sama sebi, kaže danas ova 23-godišnjakinja, koja je ušla u začarani krug iz kojeg više nije znala izaći.
Muškarci dvostruko i trostruko stariji od mene pravili su se da su moji prijatelji, govorili su mi da sam lepa, a kupovali su mi sve što sam htela – mobilne, odeću, cigarete i alkohol i drogu. Onda su me počeli odvoziti u druge gradove gde sam spavala i s njima i njihovim prijateljima. Imala sam 12 godina i mislila sam da je to normalno – toliko su mi “isprali’ mozak” – opisuje Sara strahote njenog detinjstva.
Ona dodaje da su je ponekada vozili daleko da bi spavala sa nekim.
Ponekad su me vozili nekoliko stotina kilometara da bih spavala sa sedam muškaraca zaredom – kaže i dodaje da odbijanje nije bilo opcija.
- Navukli su me na alkohol i drogu, što sama sebi nisam mogla da priuštim, a pretili su da će zapaliti kuću mojih roditelja – dodala je ona.
Otkrila je kako je njena majka prijavljivala policiji njene nestanke bezbroj puta, ali oni nisu preduzimali ništa jer su, prema njima, devojke same pristajale na to.
Socijalni radnici stavili su me u dom, ali moji zlostavljači bi me pokupili taksijem svakog dana. Kada bi me dovezli rano ujutro, osoblju u domu plaćali su da ćute o svemu – ispričala je nesrećna Sara.
Iz pedofilskog lanca uspela je da se izvuče tek sa 17 godina, ali samo zato što je za njih bila – prestara.
Stravični lanac zlostavljanja je razotkriven 2010. godine kada je uhapšeno pet muškaraca zbog seksualnog iskorišćavanja devojčica, ali se ispostavilo da su oni samo vrh ledenog brega i da su seksualni predatori celu dekadu silovali na hiljade devojčica.
telegraf.rs

0 komentari:

Objavi komentar