15:22
'PaB-W'
0
Cheryl Prudham tvrdi da nikad neće primiti natrag muža preljubnika, jer je iselio dok je ona bila trudna s 12. djetetom. 32-godišnjakinja će, kaže, radije biti samohrana majka, nego živjeti s Robertom koji joj je slomio
srce, a koji je otac njeno šestero djece.
Ona tvrdi da je on, tokom pet godina njihove veze, odlazio drugim ženama, a onda bi dopuzao natrag njoj.
– Prevario me više od 10 puta. Stvari su pošle po zlu vrlo rano. Prevario me dvije sedmice prije vjenčanja. U to vrijeme sam bila u osmom mjesecu trudnoće, i osjećala sam da nemam izbora nego da pređem preko toga. To je bila greška, ali bila sam naivna i vjerovala da je to samo jedan izlet. Očajnički sam željela imati porodicu i djeci dati dom s tatom i mamom, nešto što nikad nisam imala, a uvijek sam željela – kazala je Cheryl, koja je kod mnogih izazvala iznenađenje kad je otkrila da je ponovo trudna, samo pet sedmica nakon što je rodila blizance u desetom mjesecu prošle godine.
Oči joj se pune suzama kad se sjeća vremena kad je Robert prvi put bio nevjeran. Ona je već imala šestero djece s dva muškarca kad je upoznala Roberta 2009. godine.
Dva mjeseca nakon prvog sastanka bila je trudna, a on se preselio kod nje.
– Otuđena sam od svoje porodice i zapravo nemam prijatelje. On se nije dao zbuniti. Imala sam šestero djece i moj svijet se ubrzo počeo vrtiti oko njega. Bili smo presretni kad sam ostala trudna. Imala sam užasno nisko samopouzdanje, pa sam bila presretna što će nas prihvatiti. Prije nego što sam se i snašla, bili smo vjenčani. No, nekoliko sedmica prije nego što smo razmijenili zavjete, Robert je rekao da mu treba prostora. Osjećala sam se kao da imam nervni slom, bila sam uništena. To je najgore što sam doživjela.
PROČITAJTE VIŠE OVDJE>>>>
Izvor: Doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar